December 31, 2011

2011 e veda ederken...


Sizin için maneviyatı olan belki sizi koruduğuna inandığınız uğurunuz olan;kısaca sizin için bir anlam ifade eden bir şeyi kaybettiğinizde ne hissedersiniz? 2010 un sonunda en sevdiğim neredeyse boynumdan hiç çıkarmadığım kolyemi kaybettim çok üzüldüm tabi çünkü gereğinden fazla anlam yüklemiştim ona,yapılacak birşey yoktu aynısını bulurum bir gün diyerek kendimi avuttum durdum.2011 i her sene olduğu gibi iyi dileklerle karşılarken değişimlerin olacağını hissetsemde hayatımın en kötü yılını yaşayacagım aklımın ucundan geçmezdi.


Stresli bir işim olsa da şantiye olsa da sıcak samimi bir ortamda çalışıyordum canım ne zaman sıkılsa kafamı kadırıp denize bakar yada çıkar sahile çıkar yürür temiz havayı içime çekerdim herşey düzelirdi.Deniz benim için huzur,umut,mutluluk demekti.2011in başlarını hatırlıyorumda mutluydum en azından geleceğe umutla bakıyordum.Ama babamın rahatsızlığı bizi yıktı günden güne gözümüzün önünde eriyordu yine de yakıştıramıyorduk kötü birşeyi,babamla aram hiç bir zaman iyi olmadı,ne onun istediklerini ne de kendi istediklerimi yapabildim.Mayıs ayında onu kaybettik geriye söylenemeyen sözler yaşanamayan mutluluklar kaldı.Babamın üzüntüsünü atlatamadan üzerine gelen ev ve iş değişimi beni iyice yordu,çocukluğumun ve genç kızlığımın geçtiği,17 yıl oturduğumuz,birsürü anı biriktirdiğim evimden, sonrasında ise sevdiğim arkadaşlarımdan işimden ayrılmak çok ağır geldi.Temmuz ayında toparlanmak için 5-6 günlüğüne bodruma gittim.

Toparlanmaya çalıştım.Döndüğüm zaman diğer işimle bağlantılı başka bir işe başladım,yıllardır aklımda olan bir türlü açamadığım blogumu açtım,tam toparlanamıyorum bir türlü.Babamı çok özlüyorum iyi gibi dururken birden karamsarlaşıyorum eski işimi ve evimi özlüyorum hiç bir şeyi unutmamak uğruna zihnimi zorluyorum.özetle 2011 benim için  pişmanlık üzüntü ve değişim demek.


2011 i uğurlarken yorgunum ama bittiği için seviniyorum.2012 umarım herkesin hayatına güzellikler getirir.



photo ELIZ

No comments:

Post a Comment