June 12, 2012

baby products



I have suffered with eczema for years besides i have an allergic skin,i can't use most of the beauty products.Eczema flares up when i am stressed.These days i mostly use johnsons baby shower gel and talk.Other times i use natural sponge-soap containing sweet almond oil so i dont need to use extra soap.After shower  i care of not leaving my body wet and  its very important to moisturize the skin.

Senelerdir egzama ile mücadele ediyorum bir de üstüne cildimin alerjik olması işimi iyice zorlaştırıyor.Stresli olduğum zamanlarda daha da kötüleşiyor.Normal duş jellerini çok fazla kullanamadığım için bu ara johnsons bebek duş jelini kullanıyorum cildimi rahatlattığını farkettim.Aynı ürünü uzun süre kullanmadığım için arada ,watsons dan aldığım badem yağlı doğal süngeri kullanmaya başladım,ekstra sabun kullanmak gerekmiyor.Egzema ile mucadele edenler için benim deneyimlediğim ya da bende işe yarayan,duştan sonra kesinlikle cildi ıslak bırakmamak
(kurutma makinesinin soğuk kısmıyla kurutuyorum havludan sonra),mümkün olduğunca kimyasal içerikli ürün kullanmamak ve iyi nemlendirmek.

No comments:

Post a Comment