May 22, 2012

Taking a break from work




Due to the hard work conditions i haven't been studying enough for the exam that i will take in july so i decided to take a break from work for a while.I had breakfast at home after a long time.now it's time to study until the course time.Slowly i think about posting perfume reviews and look of the day.

** ''Be happy for no reason,like a child.If you're happy for a reason,you're in trouble,because that reason can be taken from you'' Deepak Chopra

Çalışma koşullarımın yoğunluğundan dolayı kpss ye hazırlanamıyordum kursa gitmeme rağmen tekrar edemediğimden ötürü yararını da görmüyordum,kursta da sadece 2 kişinin işte çalıştığını onun dışında herkesin sınav için işten ayrıldığını öğrendikten sonra benim için zor olan bir karar verdim ve işe ara verdim.Zor çünkü özel sektörde işe ara vermek bir risk geri dönüşü olur mu olmaz mı muamma.Onun dışında uzun zaman sonra evde kahvaltı yaptım.Markettem aldığım nesfit 14 gunde soylendiği gibi Tülin yanımda olmıcak cunku binbir zorlukla paketin içinden buduğum şifre yanlışmış anlamadım.Blogla ilgili yavaştan parfum yorumları ve look of the day kısmı yapmayı planlıyorum.En başta yapmayı istediğim gibi.Şimdi akşam kurs vaktine kadar çalışma zamanı.Bir çocuk gibi mutlu olun.Sevgilerimle...

No comments:

Post a Comment