September 03, 2011

Chloe Love


Chloe Love is a strong fragrance at the same time it's very feminine and sophisticated.It is described to be powdery and soft.It's a mix of orange blossom,pink pepper iris,lilac,wisteria,hyacinth,powdery musk,talc and rice.
It starts sharp ends sharp ,and to me it's not soft.On the opening a bunch of flowers come out, i smell mostly the iris and pink pepper then it turns in to powdery but still strong.This perfume is combine of flowers and powder.Lasting power is amazing.I think it smells divine on hair.It's kind of a fragrance that an elegant woman between 25-35 would wear. best fit to meetings or special occasions.I would wear this fragrance in late spring.This strong floral fragrance could give a headache but like it's name it is a lovely fragrance.


Chloe Love güçlü bir parfum aynı zamanda da çok feminen ve sofistike.Parfumu pudramsı ve yumuşak olarak tanımlamışlar.Tepe noktasında pembe biber ve portakal çiçeği,orta noktasında menekşe ve çiçekler alt noktasında ise musk ve pirinç unu var.
Parfümün başlangıcı da bitişide keskin bana göre.Açılışta keskin bir çiçek buketi sizi karşılıyor.benim en çok aldığım menekşe kokusu oldu sanırım parfüme keskinliğini veren de menekşe ile pembe biber.Fresh bir yanı da var,bir süre sonra pudramsılaşmaya başlıyor koku.bu parfüm pudra çiçek karışımı.Baharat kokusu hiç yok.Karmaşık bir koku değil.Denediğimde saçıma da sıktılar ve söyleyebilirim ki saçtaki kokusu muazzam  kalıcılığı da öyle.Bu kokuyu 25-30 arasında olan çalışan elegan bayanla özdeşleştirdim.Toplantılara yada özel davetlere çok yakışacağını düşünüyorum.Ben  bu kokuyu sonbaharda kullanmayı tercih ederdim.Yalnız keskinliğinden dolayı baş ağrısı yapabilir yine de adı gibi bir parfüm.

No comments:

Post a Comment